Summa sidvisningar

torsdag 27 december 2012

Min Jul!

Nu r Julhelgen över.
Har haft en lugn och mysig helg med mina nära och kära.

Julafton.
Åkte vi ut till syster Inger vid ett.
Tror alla var med i år,inget svinn alls;-)






Efter Kalle Anka och lite Julklapsutdelning bar det i väg till julfirande nr 2.
Som i år blev i karlskoga.




Julklappar fick jag också =)
Inte bilder på allt ,men några =)
En liten tomtemor=)

Från min goa Ida =)

Knästrumpor av Ida =)
Sen fick jag,glögg.En kasse och nyckelring för bröstcancerfonden.
Hörlurar til iphonen,duschtvål mm =)


 
Juldagen bestod av jobb till kl16.
Sen blev det en lugn tvkväll.
Så mycke bättre ,återföreningen.
Och sen Änglagård 3.

Annandag jul,var Hugo och Johan till Munkfors på Hockey,
Jag skotta snö och var i stallet och tillsist jullunch med mor och far,för att tillsist åka och Jobba.

Och snart är det nyårsafton,vilket inte är min vaforit helg.
Men när det är över är väll allt som vanligt igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar