Summa sidvisningar

torsdag 17 januari 2013

Jo rå.

Mitt nya liv går rätt ok.

Inte druckit dricka på hela nya året:)
Godis inget .
Kakor någon enstaka;)

Tränar gör jag:)

Men jag vet att jag lätt bränner ut min kropp för att jag kör för hårt i starten.

Så trots min lilla utmaningsgrupp på Fb, där många kör 2 pass om dagen och varje dag, så försöker jag hålla min takt ändå.
Och inte komma in i tävlingsrollen;)

Dom dagar jag inte tränar, mockar jag ju oftas 2 boxar och rider minst 1 häst;)
Så vila fullt ut blir det ju inte.

Men i dag är jag Ledig!
Så i dag ska 2 hästar ridas och ett medelpassgympa i kväll.

Jag har även köpt Tidningen Må bra, med en tränings dvd . Dom kallar det Turbopass.
Passet är 20 min.
Och hört flera som tycker denna är bra.
Så den ska provas i morgon :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar