Summa sidvisningar

måndag 18 februari 2013

En härlig dag.

Ledig!
Och fått liite annat gjort än hästarna.

Plockat undan lite i min röriga lilla tvättstuga.

Para i hop lite strumpor, har typ en full ikeakasse med strumpor.

Lag lite mat.

Vila ;)
Sen åkte jag iväg på Syster Bettans Efitpass, utan syster Inger som stöd.
Och ja , hennes stöd skulle jag behövt i dag ;)

Vi skulle träna i grupp med 5 i varje.
Få tänkte jag gå hem!
Osäkra jag träna i grupp med 5 okända människor! Hua!

Men jag bet ihop och hamna med 4 unga vältränade tjejer ! Tjoho.
Var bara o ge gärnet o låtsas som att man var vältränad;)

Men det var görsköj och känns att kroppen tagit i !
Gött gött :)

Nu har jag tagit ett bad.
Så nu får det bli ett par hårda mackor och grönt the och invänta sambon och lillsonen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar