Summa sidvisningar

måndag 17 mars 2014

En trött dag!

Jag är lite sliten efter denna helg , känner jag;)

Jobbade dygn Fredag-Lördag .

Söndag var det Inspirationsdag i Karlstad med Gymmix.
Några ledare från ölme var på det.

Så kl 09 var jag i ölme för sen vidare till Karlstad.

Var en intensiv dag.
Först lite prat.
Sen ett lätt/medelgympapass på ca 60 min.
Sen lite reflektioner över det .
Och sen en snabblunch.
Var väll enda - kan jag tycka.
Att man inte han äta lunchen ordentligt och återhämta sej.

För sen körde vi igång efter 40 min igen.
Med ett kort gympapass som ska va Sveriges bidrag till någon gympakonvent eller vad det hette.

Sen körde vi igång med ett medel/intensiv pass på 60 min ca.

Det skulle va ett Hitt inspirerat pass.
Gör slitigt var det.
Det passet var inte jag nog vältränad för .
Men hängde på så gott jag orka.

En mycket trevlig/rolig dag.

Hem och duscha och sen iväg till Karlskoga.
Hugos lag hade kommit till Finalspel i ett poolspel, så ville kolla på matchen.
Tyvärr förlora dom.

Hem och vila lite.
Sen ett jobbpass 22-08.

Så nu ska jag vila en stund innan jag tar tag i hemmet och hästarna.

Det är Mattis som ligger på prio ett listan i dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar