Summa sidvisningar

onsdag 25 juni 2014

Fullt upp!

I dag har det gått i ett,
Fast ändå har jag inte fått så mycket gjort!

Körde ju Hugo till Karlskoga på fm.

Idag var det ett pass bara ,så vänta i Karlskoga tills han var klar.

Passa på och åkte till Dennis lägenhet och plocka lite,och tog med hans tvätt hem.

Hem och laga mat.

Ut snabbt till Hästarna,kollade så dom var hela och spraya på dom lite insektsmedel.

I morgon tar vi handhästridning igen,får vi se om vi törs ta en lite längre tur :)

Hem också packa ihop Hugo som skulle spela seriematcher(eller vad det hette) i inlines.
Så Vålberg blev nästa tripp ;)

Dom vann en och förlora en.


Så på lördag blir det SM spel(tror jag)

Nu leker jag med min nya ipade:)
Och försöker föra över alla mina bilder till datorn,så jag kan föra över dom till den lösa hårddisken,och sen tömma telefon och Ipaden från alla bilder.

Blir mycke bilder,eftersom jag vill ha bilder till min blogg.

Så många får jag bara radera också.

Bara detta är klart blir det natta. Upp 7.30 i morgon,så lite sovmorgon får jag på semestern i allafall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar