Summa sidvisningar

tisdag 18 november 2014

Min kropp är i chock!

Ja nu är den trött och i chocktillstånd !
Började morgon ca 6.30 på gymet 24seven.
Testade löpbandet!
Så det blev 30 min på det:)
Det var en konst att springa på ett sånt , så det gick inte så snabbt i början, men på slutet fick jag till det riktigt bra:)

Sen blev det jobb 8-16.

Och nu har jag varit och haft mitt gympapass !
Ja då förstår ni varför min kropp är i chock:)
Två träningspass på en dag;)

Efter gympan blev det kvällsfika Hos Mia igen:)
Hon kan det där med gomackor:)
Och jag var så hungrig , så glufsa i mej allt ihopa :)
Alltid lika trevligt på våra smådejter :)

Men nu blir det sänga .
I morgon får det bli träningsfritt.

Hästarna ska ha sitt och sen ska det förberedas för 15 årskalas för våran Hockeykille<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar