Summa sidvisningar

torsdag 22 januari 2015

En heldag i ishallen.

9.30 var jag och Hugo i ishallen Karlskoga i morse.
Så Hugo hade en slags träning till kl 16.
Ja och några Mammor var och lunchade på strandkanten. 
Det var ett mycket mysigt ställe och god mat.
Får väll tacka Marie J som körde runt på en förvirrad Kristinehamns mamma:)

Sen var jag och Johan och Hugo med hem till synnöve och Matti och drack kaffe, och Hugo och Wille blev matade:)

För kl halvsex var det samling igen och dags för DM mot Forshaga.
Det blev förlust tyvärr.

Men jag hittade och hann till Hm mellan allt och fick äntligen min Jacka jag spanat in länge.
Den har kostat 599kr men nu kostade den 200kr:)
Fick med mej dessa skor också
Dom kostade 299kr.
Och jag hoppas dom är lika hållbara som dom andra skorna jag köpte där för ca 3 år sen, dom är hela och helt användbara ännu, trots billiga och hmskor,)

Men nu ska det bli väldigt skönt att krypa i sängen, känner mej lite som en iskub :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar