Summa sidvisningar

lördag 1 augusti 2015

Dagen del 2

Jo då Miliam och jag kom ner på staden.
Men gå i klädaffärer hade han ingen lust med, men en tröja fick jag med hem :)
Han somnade på vägen hem.
Så vi gick hemåt och jag passa på och vila en stund också:)

Sen blev det snabblunch.
Pyttipanna :)

Vi packa sedan in oss i bilen och åktectill ölme.
Så mysigt att vara där och Miliam trivs att bara strosa runt:)

Men i dag var det Hallon för hela slanten.
Så han stod nog mest i Hallonbuskarna .

Vi hann med lite fika också.
Mia kom och fick lite fika och Inger och Fangis.
Sen hamnade Mia i Hallonsnåret också:)

Miliam hann testa att strömmen funka i hästhagen! Stackars krake, gjorde ont och blev nog lite rädd. Så jösses så ledsen han blev
Så nu ska jag dra ur strömmen när vi vallar runt på ägorna!
Vill inte utsätta han för det igen.

Sen blev han trött och jag kom på att han nog behövde äta lite mer än hallon.
Så köpte med McDonalds hem åt honom :)

En härlig helg med guldklimpen , som alltid <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar