Summa sidvisningar

torsdag 3 september 2015

Kom på en sak!

Mia ringde i kväll.
Och man pratar ju lite om hur man mår och så.
Och jag kom på!
Att min medicin har nog börjat hjälpt!
Jag har haft en himla energi ett par dagar .
Trots huvudvärk ;)
I onsdags satt jag igång och städade efter att jag kört Hugo till skolan (Brukar bädda ner mej på soffan och inte komma mej för med något) åkte sen och fixade stallet och red Mattis,
Körde Hugo på träning och sen till Ingbritt
Och red.
Och jag däckade inte på soffan på 5min:):)
Och i dag hade jag också energi!
Brukar bli helt väck när jag kört på som igår !
Har ju ridit Pine , passar Miliam och tränat på mitt gympa pass Och Plankutmaningen;)

Och jag är vaken ännu;)
Så börjar känna igen mej själv lite igen:)
Nu hoppas jag bara att jag kan få ordning på vikten också!!!

Nu ska jag jobba i morgon, har ju varit ledig i 4 härliga dagar ;)
Ja det var bara det jag ville ha sagt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar