Summa sidvisningar

fredag 6 maj 2011

hoppat

Ja,jag är inte topp form,kan inte svara på om det är en släng av vårdeprition,kan få en lättare variant av det .
Men just nu tycker jag Livet är lite jobbigt o tråkigt.

Men det är inte bara negativt,var så trött på att livet bara är tråkigt just nu,så i dag bestämde jag mej för o hoppa med min lilla häst som jag har varit för feg för o provat.Bara det förklarar ju hur kul mitt liv är ;) just nu.Och det var himla kul och Pine va så duktig o gjorde ett par riktigt bra hopp på slutet.

Först la jag bara upp en sida av bommen

Sen blev det ett kryss hinder
n
sen la jag upp ett rakt hinder och då hoppa han ordentligt,detta är alltså första gången pine hoppar med ryttare på ryggen :)



Men i helgen är jag ledig,så i dag har jag påbörjat vår röjning på övervåningen,så jag kan sitta här med min dator o egen tv,slippa se enbart sport som är det enda som visas på den andra tvn nere.

så i morgon ska jag fortsätta,slänga massa skräp o tjaffs som bara dräller runt här,så kanske jag kan måla dessa eländiga väggar snart.

Nu är det så ska det låta och sen ska jag lägga mej i min renbäddade säng med min bok.

God natt

2 kommentarer:

  1. Men Irene! inte får du väl måla över denna exeptionella vägg! :) Den är ju ingen annan lik! Men det är ju härligt med ett eget krypin som man inte mår dåligt av att sitta i är klart. Välj dina färger!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Oh vad jag blir sugen på att få hoppa. Har ingen ridhäst längre, bara mina små "tjejer". Det är underbart att få komma ut med hästen när allt annat känns tråkigt. Jag längtar när jag ser dina bilder. Jag har haft häst i över 30 år och alltid kunnat rida fram till för två år sedan. Det känns tråkigt. Jag får titta på dina bilder och drömma.
    Ha det gott och städa inte hela helgen det blir bra väder.

    SvaraRadera