Summa sidvisningar

onsdag 25 maj 2011

En effektiv dag.

Ja det blev det till slut.Hugo har varit hemma o haft magsjuka ett par dar,och eftersom jag varit ledig i dag så sov vi ju lite längre.
Kändes som jag aldrig skulle komma i gång med nått vettigt på fm.
Men slängde på mej jogging kläderna o gav mej ut på en tur iskogen,ja för jag har faktiskt äntligen kommit i gång med springandet/ joggandet igen så hoppas på att jag orkar hålla det i liv nu :-)

Blev sen en skogstur med hästarna o Karin,där var det gött o rida i dag,kände inte av blåsten nått alls där =)

När jag kom hem blev det o sätta en deg,fick lust o baka tekakor,så medans degen jäste laga jag stuvade Makaroner o Falukorv,eftersom jag vet att hugo äter bra då.


och i fredags em baka jag bullar,till kaffe kalaset jag hade i söndags.




Fick en badenbaden stol i födelsedags present av familjen,så den ska användas bara det blir varmt o slutar blåsa!!




Gubben är i ljungby o sover på Hotell ,han gör inget annat än o flänger o far o sover på hotell nu mera ;-)

Nu blir det en dusch o sen ska jag göra Hugo sällskap i tvsoffa,han stängde av datorn helt frivilligt i kväll,kors i taket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar