Summa sidvisningar

söndag 24 augusti 2014

Nu räcker det!

Ja jag vet att jag är en av dom som välkomnar hösten och inte har något imot lite regn.

Men nu räcker det!
Det här är inte kul!
Jag är inte så drabbad av det personligen.
Mer än Att vardagen blir lite mer besvärlig

Eftersom vägar är avstängda!

Och i dag är ölme drabbat av översvämning igen:(
Bilder som Gunilla tagit idag på fm  nere vid Broby:(

Lider med min syster som bor där och alla andra.
En fruktansvärt oro måste det vara för dom.

Jag hoppas på att det ska finnas en väg ut till hästarna.
Har inte tittat till dom ordentligt på flera dagar;(
Ja en baggis kanske i jämförelse, men ändå.

Och så har vi åter igen fått tagit imot höns och kycklingar i stallet som fått det lite för blött om fötterna:(

Hoppas verkligen det ger sej med regnandet nu.

Men allt regn ska visst bero på att vi hade denna värmebölja och att Vänern varit så varm( Läste jag någonstans)

Kram till er alla som är drabbade !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar