Summa sidvisningar

måndag 18 augusti 2014

Vardag igen:)


Ja nu är vi i den gamla vanliga trallen igen:)
Alla jobbar, Hugo börjat skolan, 9an!

Och jag har varit och jobbat på min fd arbetsplats Regnbågen Hö2.
Så kul att vara där ibland:)

Sen var det Hockey körning till Karlskoga :)
När jag kom hem var Ida och Miliam här .
Härligt!
Han växer så det knakar och utvecklas som attan:)
Dags att skaffa trappgrind;)

Ida önska sej ettårspresent till Miliam och tipsa om rea på en sida ;)
Så beställd :)
Men han fyller inte förräns November :)

Sen kom Gympa Ulrika:)
Så nu fattar jag nog alla steg , så nu är det bara att öva, öva och öva.
Och eftersom Ulrika börjar med detta pass på Måndag i Väse.
Tänkte jag åka dit och få lite extra träning tills det är dags att börja i ölme:)
Finns hopp trots allt:)// Irene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar