Summa sidvisningar

lördag 20 december 2014

Härlig dag :)

Tänk va mysigt det var att vakna i morse och ha Ida och lilla familjen här:)

Jag och Miliam var uppe först :)
Han fick lite frukost medan föräldrarna fick sova vidare en stund:)
Sen var det dags att väcka Hugo som hade gameday i dag i Örebro.

Tillslut fick jag väcka Hasse också , som var snäll och följde med Hugo i dag :)

Ida och jag var lite sega i starten i dag, men sen blev det fart.
Städa och möblera om Mina köksskåp:)
Miliam hjälpte också till:)
Han är för mysig :)
Blev paus med lite lunch och sen gick vi ut en stund så Miliam fick sova middag i vagnen.

Vi passa på och gå och slänga skräp i återvinningen.
Sen sov Miliam ute i två timmar!:)
Ida och jag bytte ljus i utegranen, dom gamla gav upp.
Sen gjorde vi ett lite jularengemang utanför dörren:)

Sen fortsatte vi inne i köksskåpen:)

Sen orka vi inte mer, blev lite kaffe och tjöt o mys:).

Nu har alla åkt hem igen och det blev tomt och tyst.
Hugo åkte till kompis och jag och Johan bänka oss framför tv med lite mat från china garden( Hugo hade redan ätit)

Och i morgon kommer Dennis hem !<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar