Summa sidvisningar

onsdag 24 december 2014

Mysig Julafton!

Trots att det fattades några , så var det återigen en härlig mysig julafton:)

Trångt och mysigt ade vi det.
Mycket mat som vanligt och mycke mat blev det över :)
Hugo valde självmant att sitta framför tvn och äta;)
Jag har ett lite för litet kök för en sådan stor samling som vi är ;)
Väntar på Kalle Anka.
Efter Kalle anka , delade vi ut lite julklappar.
Elisabeth och jag hade visst samma ide iår, tofflor!:):)
Fast med olika saker till.
Till mina tofflor var det fotkräm och en fotfil till , och Elisabeth var det duschtvål och lotion:)
När alla åkt hem till sitt för att fortsätta firandet, så blev det julklappar till oss andra:)

Sen åkte Hugo och Johan till Karlskoga och fira med Johans familj.
Jag hann inte med i år.
Men när jag plockat undan tog jag och Dennis en härlig promenad .
Var riktigt skönt att komma ut i luften och röra på sej efter all mat :)

Ja och nu har jag provat att ha alla hemma på Jul, och det blev väll helt ok tycker jag.
Så ska vi fortsätta traditionen kan dom komma hit nästa år också.
Riktigt skönt att få vara hemma :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar