Summa sidvisningar

måndag 16 februari 2015

Min lilla Ida Pida

Idag efter stallet åkte jag och hämtade Ida och Miliam.
Dom ska sova här i natt.

Men fullt upp är det, måste göra massa måsten ändå, men bara mysigt att ha dom runt om mig:)

Lagat lite mat , handlat , kört Hugo och kompis till Hockeyn.
Medans jag var borta så hade Ida plockat undan och dammsugit och städat kökslådorna .
När hon sätter fart går det undan:)

Sen åkte Ida och spelade handbollsmatch och Johan skulle dit och döma matchen.

Så nu har jag haft Miliam helt för mej själv en stund.
Och nattat honom 
Badat.
Tittar på Byggare Bob.
Somnade så gott tillslut hos Mormor.
Men nu har jag bäddat på golvet, så jag vet vart jag har honom tills mamma kommer hem , så jag kan greja lite.
Sängen står på övervåningen:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar