Summa sidvisningar

tisdag 17 februari 2015

Vilken härlig dag:)

Tänk va härligt det är att vakna och höra en glad babblande röst från övervåningen, Miliams:)
Gick upp och hämtade honom, så fick Ida sova vidare en stund.
Frukost nr1 :)
Sen körde jag Hugo till skolan, dom skulle till säfsen i dag:)
Så när jag kom hem, blev det riktig Frukost i lugn och ro:)
Sen satt vi fart och packa i hop grejer och gjorde oss klara för ölme.
Lunch vankades hos min Mamma och Pappa.
Fiskbullar stod på menyn. Mums!
Gofika blev det också så klart.
Gammelmormors sockerkaka var mums:)
Vi hade en jättemysig stund.
Älskade pappsen, min stöttepelare här i livet<3
Miliam hittade en bra pall att sitta på:)
Sen blev det mot Karlstad och hämta min bil och lämna av mina godingar .

Nu har jag avslutat dagen med gympa .
Och nu har jag moffat i mej mammas goda tekakor och en mugg varm oboy.
Så nu blir det kvällen.

Och tack Malin för du tog stallet och red Matador. Han är attans pigg den rackarn, så han får vi jobba med lite på ett bra sätt för gamlingar, han fyller ju faktiskt 25 i år:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar