Summa sidvisningar

torsdag 19 mars 2015

Full fart.

Ja nu är jag Mormor på heltid några dagar:)
Ida och Hasse är i Sälen , Lindvallen tror jag det heter.

Så i morse efter jobbet åkte jag och hämta Jossan och Robert. (Tror jag han heter)
Sen över till Karlstad .

Miliam tog det med ro när alla åkte.

Tog inte lång stund förrän han somna en stund på soffan.

Sen käka vi lunch och åkte sen hem till khamn.
Mormor har ju egen bilstol i bilen nu, perfekt !

Vi greja lite ute innan vi gick in.
En jätteboll, Miliam tyckte den var lite läskig;)
Lite tröttare än vanligt , han är lite förkyld, precis som Mormor.
När vi matat Hugo och gjort lite andra måsten .
Brumma vi över till Karlstad igen.
Vi sover här i natt.
Han var inte på humör när vi kom hem.
Trött o arg och hungrig, men inget dög, så välling fick det bli.
Men han var forfarande inte på humör, ville bara sitta o mysa hos Mormor,

 ville inte ens duscha, som han älskar annars .
Men det satt visst en baj på tvären , sen blev han så pigg och glad och duscha jätte länge :)
Klar för kvällen och nu sover han så gott.
Jag ska snart slå ihop dom blå också, misstänker att det blir en tidig morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar