Summa sidvisningar

söndag 8 mars 2015

Inte många knop.

I dag är det en riktig söndag.
Alltså vilodag!
Tredje dagen med Huvudvärk, snuvigt.

Storm och busväder.

Så jag fortsätter med slappar dag.

Och så vill jag påpeka.
DET ÄR INGEN som har hoppat på mej att jag missköter mina djur.
Men blogginlägget är skrivet efter blogginlägg jag läser.
Vissa kan ju inte acceptera att man tycker olika, utan det dom tycker är lag.
Och det enda som är bra.
Och nu har ju jag valt den gamla traditionella hästhanteringen., med bett, skor, täcken , utevistelsedag , och inne på Box nattetid.
Och jag kanske inte skulle använt det starka ordet som djurplågare i mitt inlägg, men det är så man känner sej när man läser blogginlägg, där man har den naturliga hästhanteringen ( enligt dom)

Nu var den debatten avslutat från min sida och jag kör på mitt sätt i fortsättningen också:)



Nu fördjupar jag mej inte mer i det.

Ha en goer söndag alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar