Summa sidvisningar

onsdag 1 april 2015

Full fart!

I morse satt jag fart nästan direkt .
Körde Hugo till skolan vid 7.
Dom skulle köra innebandy innan skolstart.
Hem och åt frukost.

Tog tag i tvätten .Vek in tvätt , körde igång en maskin till.
Plocka i hop kläder som Hugo ska ha med på cup tillTrollhättan 
Får han plocka ihop det han behöver själv.
Jag ska jobba i natt, så vet hur det blir här hemma ihop med Hugo och pappa som inte hittar någonting ;)
Skulle behövt varit ledig och styrt upp detta ;)
Han ska ju vara borta i 3 dagar :(

Sen Fick  snabeldraken jobba lite.
Miliam kommer ju i morgon bitti , direkt jag slutat.
Slipper han springa runt i lorten;)
Bilstolen isatt.
Nu ska hag dricka lite kaffe och sen får jag packa bad och nattväskan.

Min nya snygga väska blir badväskan i dag :)
Fick hästledigt i dag av pappsen, men åker ut i morgon efter att Miliam åkt hem och tar hand om dom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar