Summa sidvisningar

måndag 6 april 2015

Sovmorgon och promenad.

Började med att ta sovmorgon till 8.30:)
Upp och käka frukost, spela lite spel i telefonen.
Men sen klädde jag på mej och gick IT och gick.
Tyckte jag gick så länge och långt, men visade bara 5,16 km på alldeles för lång tid!
Vet inte varför jag inte kan få upp mitt promenad tempo! Jag försöker verkligen gå fort!
Kan jag ha för korta ben kanske;)
Sen är tiden lite missvisande , då jag säkert fick stå still och förhandla med sonen om mitt Spotify inloggning!;)

Nu har jag hämtat hem sonen och utfodrat han.
Nu väntar jag bara på att han ska bestämma sej om jag ska köra han till Karlskoga eller inte!
Sen ska det bli en ridtur på någon av pållarna:)
Har även prata med lästa sonen i telefonen. Det känns bra ~3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar