Summa sidvisningar

torsdag 16 juli 2015

Barnvakt:)

Men först vill jag säga, att jag sov verkligen som en prinsessa i nya sängen :)

Efter stallsvängen ringde Ida och ville ha barnvakt.
Och klart man ställer upp på det.
Även om jag vela fram och tillbaka, eftersom det är lite rörigt här hemma i trapprenoveringen:)
Men jag mötte upp dom hos Anneli och åkte sen hem till Ida och passa honom där:)
Blev bjuden på en kopp kaffe av Johannes! HaHa.
Vi åkte hem rätt snart, Miliam var trött och Anneli skulle bort.
Miliam somnade i bilen, så när vi kom hem morna han sej i soffan en stund
Middag , pytt i panna och ägg:)
Kvällsbadet :)
Efter välling och penecilin myste vi ner oss i sängen.
Och Penecilinet vill jag inte ge igen!
Usch va arg och ledsen han blev på mej .
Men det måste ju i för hans eget bästa .
Han Har ett infekterat sår :(
Och tyckte han kändes lite varm när vi lade oss, så sa till pappa Hasse att kolla det, och mycket riktigt , feber hade han.
Mormors lilla skrutt!
Nu ska jag snart bädda ner mej i min sköna säng igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar