Summa sidvisningar

tisdag 14 juli 2015

Kvalitets tid med gubben;)

Ja idag har jag spenderat hela dagen med sambon :)
Vi åkte till Karlstad när vi vaknat till vid lunch typ;)

Eftersom vi håller på att renovera trappen , är vi på jakt efter trappsteg.
Så började på stuvbutiken.

Johan vill nog helst ha i trä, ek.
Men jag fastnade för dom här;)
Laminat, valnöt.
Men sen hamnade vi på beijers.
Där fastnade jag för denna färg;)
Vi får se hur det blir.
Johan konstatera att vi är överens om att vi inte är överens ;)

Men vi hamnade nere på staden också.
Där mötte vi denna goding och hans mamma.
Dom skulle till doktorn, då han fått ett bett som bara blir större och sårigt och geggigt:(
Han fick penecilin och ta sårodling.

Sen luncha vi på fontana.
Mycket gott:)

När vi tittat runt ett tag och va klara.
Åkte bi förbi syster Anneli och fick fika och en trevlig tjötstund.
Titta på ankorna och hönorna:)
Och så fick jag med några söta små ägg som hennes hönor värpt:)

Kl hann bli halvsju innan vi var gemma igen:)

Johan kastade sej i trappslipningen, och jag konstatera att i morgon får det bli städ på schemat här hemma.
Jag hann en tur till pållarna också nu i kväll.
Så dom blev insmorda med diverse flugmedel.

Nu har jag intagit ett glas vin och ätit korv med bröd.

Nu blir det snart natta, min kropp är mörbultad och trött efter flygturen i går ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar