Summa sidvisningar

fredag 11 februari 2011

Gilla Läget.

Oj vilket tjat det varit om denna snö!!.Ja det har kommit en gnäll åsikt från mej med,mest för att jag inte tog mej till stallet i dag ;-)
Men måste väll ändå finnas viktigare o värre saker o bekymmra sej om än lite snö??
Det är vinter!! Och våren kommer tids nog.Och då får vi njuta destumera av den och kanske gnälla för att det är regnigt,lerigt o allmänt skitväder då med ;) eller va tror ni.
Eller oxå solig o varm o alldeles underbar!!

Ja så min dag blev inte riktigt som planerat.
Jobba 7-12 hem o trodde jag skulle kasta mej i snöskottningen,Men se det hade bäste Dennis gjort i dag. En glad överaskning.

Så kunde ställa mej o laga lunch åt mej o Dennis i stället,fick bli panerad fisk o hemmagjort Mos vilket gillades av sonen.

Sen var det dags o hämta Hugo o köra han på Hockey träning.Men sen sprack resten av planeringen.
Blev avrådd o åka ut till stallet eftersom det blåste så drev vägarna igen i ölme,och eftersom jag har en så snäll pappa tog han hand om hästen ;-)
Så då åkte jag helt sonika hem o vila ,inget ont som har något gått med sej.

Hämta H igen och sen vidare till Ida o Hasse o titta på nya familjemedlemmen Maja,en dock söt liten kattfröken.

Söta Maja
Nu blir det kvällen ,ska bara steka en Hamburgare till kvällsmat.I morgon blir det jobb 7-16

Ha en bra helg alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar