Summa sidvisningar

torsdag 3 februari 2011

Inte mycke nytt på fronten

Men en stoor förändring här hemma.Ida har Flyttat hemifrån .Tråkigt för mej.men kul för Ida o Hasse.
En jättefin Lägenhet.
Så måndagen körde jag alla små grejer åt henne.Typ hundra kassar med kläder o skor.

På Måndags kvällen var även Jag o Inger på våran älsta systers stepup pass.Himla kul var det,så det får det bli på måndagskvällarna framöver =)

Annars har det mest varit jobb o jobb o jobb,.

Hästen har jag så klart varit ute o pysslat om,men ridningen är det dåligt med.

Hade tänkt rida på fm i dag,men då blåste det storm o regna,pluss att det var snorhalt så pappa o jag fick grusa innan vi kunde släppa ut vilddjuren.

Sen har vetrinären Åsa varit här o vaccinerat Pine,och klantig som jag är så hade jag missat detta,så han måste ta en spruta till i början av Mars.

Och sen kom det förståss ett strålande väder men då kunde jag inte rida eftersom hästarna ska ta det lite lugnt efter vaccinationen,typiskt.Jaja får se om jag hinner nått i helgen ,annars får det bli nya tag till veckan.

Jobbar helg,men ledig lördag,en som ville byta med mej,men lördagen blir det visst en dag i Arvika då Hugo ska med 00 Hockey lag o spela två matcher,så det var den lediga dagen.

I morgon är det tandläkarn,stallet o kvälls jobb.

Ha det alla som kikar in

1 kommentar: