Summa sidvisningar

torsdag 23 augusti 2012

Börjar rätta till sej.

ja nu börjar livet rätta till sej eftr nästan en veckas förkylning.

Fick ju ont i örat i Måndags.
Så Tisdag morgon ringde jag vårdcentralen och fick en tid kl 13.30

Och Ja,läkarn titta i örat o konstatera att det gått hål på trummhinnan.
Rejäl öroninflamation alltså.

Så nu äter jag pennecillin i 7 dagar.

Så nu börjar jag rätta till mej.
är fortfarande förkyld o lite ont i halsen,och känner av örat.
Har som ett sus i örat och blir lite typ yr(kommer från örat det med enligt läkarn)

Men jobbat har jag gjort.
Inatt jobba jag,och i morgon ska jag jobba.

Har även så klart tagit hand om hästarna=)

Men nu får det bli kvällen så jag orkar med morgon dagen.
Tudelu på er!

3 kommentarer:

  1. Ser du alltid lika glad ut på jobbet?? ;-))

    SvaraRadera
  2. Glömde skriva namnet!!! Kram Ingbritt

    SvaraRadera
  3. Ja var ju sjuk ju!! Stackars mej..Haha

    SvaraRadera