Summa sidvisningar

söndag 26 augusti 2012

Guldbrölopp!

Trodde jag nog aldrig att jag skulle få va med o fira=)
Och det var ju dock inte mitt eget;-)

Men i går fira vi Mamma och Pappa och deras nära vänner på deras 50 åriga brölopsdag=)
Respekt är väll ändå det??
Grattis!!


Undra hur många av dagens Generation som kommer få va med om det??
Inte jag i alla fall,var gift i 3 år tror jag ;-)

Det blev en härlig samling på ca 30 pers,barn o barnbarn =)
Tror det var två barnbarn som fattades,annars var alla på plats =)
En del av alla som var med o fira =)

Så kul och trevligt,mysigt o träffa alla.

Mycke god mat,som syster Elisabeth hade fixat,super god brölopstårta som syster Annelie bakat.
Maat!

Den super fina och goda tårtan!

Blev en kanon em/Kväll med mycke prat o skratt o gamla minnen =)

Tack alla inblandade som gjorde dagen Lyckad för våra föräldrar !!
 

Välkomst drink serveras

Skål och välkommna

Hugg in!

Anna-lena och Johan

Blev brudarna som fick öppna tårtan=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar