Summa sidvisningar

söndag 12 augusti 2012

Helgen.

Lördag:
I dag åkte vi kl 7.00 till Munkfors med Hugo,
Dax för Värmlandsläger/sommar
läger med Hockeyn.

Inskrivningen var kl 8.30,50 grabbar födda 99=)

Vi var kvar till lunchen.
Titta på ett ispass innan vi åkte hem=)





Vi luncha på BurgerKing på hemvägen=)



Sen blev det stallet med Julia=

När jag kom från stallet korka jag upp min vinflaska:)

Sen blev det räkor och ,vin och rostat bröd.

Gubben åkte på 40 årskalas.

Och jag bestämmde mej att åka ner på stan en sväng på Torgfesten.
Jenny var snäll o körde ner mej=)

Blev en lyckad kväll,träffa många vänner jag inte träffat på länge=)

Bra band som spela.
Billy,som spela Gylenetider låtar,och ett band som spela hårdeockscovers.

Sen bjöd gubben mej på mat på torggrillen och sen blev det taxi hem.
Sen somna vi gott när vi väl var hemma=)


Söndag:
Ja som ni förstår har dagen inte varit så aktiv i dag;)
Sov läänge.

Och sen har jag mest slappat på soffan med lite mat och kaffe bara som aktivitet.
och lite os så klart.
Och pratat med Ingbritt länge i  telefonen,trevligt=)

Men vid halvfem tog jag mej i kragen o åkte till stallet=)

Nu har Jacobs pizzeria lagat kvällsmat åt oss.
Och ligger åter igen på soffa ,med datorn på magen och katten o johan i andra soffan =)
Pratat med Hugo,han länga hem liite sa han,men hade det bra.
Och i morgon kommer han hem=)

Nu säger jag god natt,ska titta på osavslutningen kl 22.00
Spicegirls ska visst spela på den =)

Och geattis till silvermedaljen Sveriges handbollsHerrar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar