Summa sidvisningar

söndag 10 mars 2013

En super mysig Eftermiddag!

Efter stallet i dag bar det iväg Karlstad,blev bjuden på Lunch av Ida och Hasse =) Eftersom jag är gräsänka i dag =)
Hugo och Johan är i Norrköping på cup.
Och där går det bra,Bik är till Final!

Git och Jensa var också där,Hasses föräldrar.

Fick en trevlig tjötstund och mycke god Paj med sallad och dressing till.

Efter det åkte jag och Ida till Bergvik,har visst öppnat en ny inrednings butik där.
Chilli,men 20% rabatt .
 Så köpte en diskreda och en dörrmatta ;-)




Men fanns massa fint,en del dyrt och en del någorlunda billigt =)

Så nu måste jag ta tag i övervåningen,vet nästan precis hur jag vill ha det där nu ;-)

Mycke mysigt o fått rå om min lilla dotter i dag,får snart göras om <3

Dennis försökte jag också lura med ,men gick inte i dag =(

Nu ska jag snart i alla fall hämta hem stora sonen,så kanske man kan få umgås med han lite också =)

Och så har jag ju tvn för mej självoch kan titta på,så ska det låta kl 20 =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar