Summa sidvisningar

söndag 31 mars 2013

Glad Påsk!

Fast min Påsk har bara varit tråkig.

Jobbat dygn Fredag till Lördag.

Åkte ut till Mamma o Pappa o tog en snabbfika efter jobbet.

Trodde jag skulle hinna träffa några systrar mm.
Men alla hade redan åkt vidare.

Kvällen hade jag tänkt umgås med lilla familjen lite o ta lite vin o ha trevligt.

Men Sonen satt framför Datorn, gubben envisa med o titta på Hockey.

Så jag bänka mej på övervåningen och titta på Fångarna på Fortet och sen filmen Sex and the city.
Och sen var det sängen och God natt.

I dag har jag tagit en lång sovmorgon och bara slappat.

Men nu ska jag ta en köpp kaffe och sen gå ut på en PW/Jogging runda.

Får vi se om jag blir en mer Positiv människa innan jag ska åka o jobba ett kvälls/natt pass igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar