Summa sidvisningar

måndag 18 mars 2013

Ibland chockar jag mej själv ;)

Va hushållig jag är ibland;)

Börja morgonen med o påskstäda lite. Fusk putsa fönstren i köket.
Tog bara insidan.
Bytte gardiner och plocka fram lite påskpynt.

Har inget överdrivet till påsk.
Någon höna och några Häxor :)
Hann med en sväng till återvinningen också med skräp.

Sen blev det stall paus.

Hugo valde mat idag.
Hemmagjorda köttbullar och hemmagjort mos:)

Sist men inte minst var jag o syster Inget på ett cirkeltränings pass i ölme.
90 min.

Och hujeda mej va jag slet .
Var alldeles skakig i armar och ben:)

Och drog till med en kullerbytta, och det var inget smart drag.
Jag blev alldeles vimmelkantig , Haha
Så det gör jag inget mer ;).

Summa sumarum , en bra dag!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar