Summa sidvisningar

tisdag 30 april 2013

Klippt var det här!

Men inte blev det kort inte;)

Mina frisörer jag går till vill inte klippa mej kort!

Om det är jobbigt eller bara att dom tycker om längre hår vet jag inte.

Men nu har håret i alla fall fått en uppfräschning .

Har även hunnit med o umgåtts med bäste christina.
Åt lunch på thaien och sen varit i stallet.

Alltid lika kul och mysigt när hon är här och har tid med oss.

I kväll åkte jag o Johan o fira valborgsmässoafton ute på Mariberg.
Hugo är på Träning.
Men vi frös hem rätt snabbt.
Så nu är det soffhäng som gäller.:)



2 kommentarer:

  1. Trodde man själv bestämde hur man vill bli klippt, men vill du ha kort så har jag en rakmaskin här :) :)Jag kan hjälpa dig. Har gjort det på mig själv två gånger, rikyigt skönt kan jag lova.

    Kram P.L

    SvaraRadera
  2. Du är så fin ändå, oavsett frisyr! Ha en skön Valborgskväll!
    // AnnaKarin-kollegan

    SvaraRadera