Summa sidvisningar

söndag 7 april 2013

Träligt.

Ja det går upp och ner.

Och huvudvärken och tröttheten hänger i.

Och när jag inte är helt deckad har jag ju svårt o bara va.

Så stallet var ett måste(Drängen var upptagen)

Och det fick bli en lugn ridtur med Lena och hästarna.

Sen kom Ida och Hasse.
Så bjöd dom på mat:)
Hasse fyller 22 år i dag:)

Men när dom åkt däcka jag på soffan.
Men fick ju inte vila ifred där heller:(

Störde Tvn! Jag snarka! Förtal!;)

Och jag blir sur.
Så nu ligger jag i badet men tänker gå upp och bädda ner mej i sängen.

Jobb i morgon och vet inte om jag ska sjukskriva mej en dag.
Är ju skillnad o va hemma o göra lite i sin egen takt , på jobbet måste man va alert 8 timmar i sträck??

Jaja ursäkta gnället. Men ligger hellre heldäckad än är så här halvdan !

Och så orkar jag inte träna!! Surt sa räven



2 kommentarer:

  1. Det viktiga är att du blir bra från huvudvärken ,träna är en bisak i det hela .Du måste söka läkare om det inte blir bättre snart,

    SvaraRadera
  2. Ha ha gött att du erkänner att du blev sur tycker jag :)

    SvaraRadera