Summa sidvisningar

måndag 15 april 2013

Seg start.

Ja i dag efter jobbet var det ju ett sådant där mysigt sovarväder.

Då man får vara lat.
Fast det är ju då man skulle passa på o göra massa nyttigt inomhus .

Men hur som helst, så körde jag Hugo till skolan, hem o kröp i Ziperallen :)
Och bädda ner mej på soffan.
Skulle titta på Solsidan, men det var ju repris:(

Så jag somna på soffan istället.

Sen missa Dennis bussen, så blev en tripp tur o retur till Karlskoga.

Köpte med lunch hem .
Men nu i kväll fick jag lite fart.
Laga mat och plocka undan .
Fick även min Garderob städad, så nu hittar jag kläderna igen:)

Så någon Träning hanns inte med i dag.
Men blev ett jobb pass på Mattis i dag(Hästen) Så jag fick allt jobba med min kropp ändå i dag :)

Nu lite tv innan det blir sängen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar