Summa sidvisningar

fredag 20 september 2013

Helgledigt!

Ja nu har jag tagit helgen:)

Efter jobbet gjorde jag uppfräschning av mej;)

Åkte och klippte mej hos Madde på Klippet.
Hon är duktig och vet hur jag vill ha min frisyr:)
Och hon är van att det är typ 6 månader mellan mina klippningar och att jag har varit och klippt i luggen själv :)
Men eftersom det alltid är så långt i mellan, så betyder det att jag får klippa av mej ca 5 cm varje gång ;)
Och lockarna krullar upp sej igen:)
Men ser ju ut som en grå mus!
Som tur var hade jag en hårfärg hemma:)
Så den fick åka i:)
Slutresultatet blev rätt ok, så bra det kan bli så att säga ;)

Nu har vi käkat kvällsmat, som Charlies pizza fick laga i kväll.
Var så där vrålhungrig!
Har bara ätit 2 korvar i bröd i dag . 
Och det var vid halvtolv.


Sen måste jag ju säga att jag har haft en super trevlig dag på jobbet.
Lek och bus först i everoniq arena.

Och sen 5 kamp och korvgrillning ute vid A9:)


God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar