Summa sidvisningar

lördag 28 september 2013

Hemma igen

I lugnets trygga vrå.
Efter ett dygnspass känner man sej lite sliten.

Även om man får sova på natten, så blir det inte samma sak.
Lite orolig sömn och vissa störningsobjekt;)

Så från kl 04 till 07, sov 10min , vakna, sov 10 osv.

Sen ska man va pigg och alert direkt:)

Hade tänkt åkt och rida när jag kom hem.
Gubben och Hugo är ju på Hockey.
Men orken rann av mej.

Och Mattias lova åka och borsta och titta över mina grabbar, så jag fick Hästledigt helt:) Tackar jag mycke för :)

Så blev ett varmt bad och slapp i soffan istället.
Var inga fel alls:)


Jag har gjort min Plankövning, 2,5 min!

Det börjar ta på den late nu kan jag säga .
Och om 10 dagar ska jag klara att stå i plankan 5 min!
Går det verkligen??
Tvivlar starkt!
Men har man tagit en utmaning så har man!

Nu väntar jag in lilla Familjen.
Det går bra för Bik u15 i allafall:)

Ha en go Lördag kväll alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar