Summa sidvisningar

tisdag 29 april 2014

Då var den Lediga dagen snart slut:)

Haft en mysig dag i dag:)

I morse titta jag klart på Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann.
Det var en lite smårolig film, bättre än boken;)

Ut till stallet
Mocka och dola lite.
Smörjde Matadors träns och bytte bett:)
Och lite mys med pojkarna såklart.



Sen åkte jag till Karlstad till Ida och Miliam<3

Matade M med gröt:)
Fast här får han en majskrok:)


Och sen fick jag och Ida lunch.
Köttgryta och Potatis.
Riktigt gott.


Vi var i tvättstugan också.
Jag lånade tumlaren , tvättat ett täcke och en kudde.
Så Ida passa på att tvätta också:)

En promenad i parken blev det.
Mysigt.


Och innan jag åkte hem var jag med och bada Miliam:)

Han har ju redan fått 2 tänder!
Börjar bli en stor kille ;)

Vi hade en mindre roligt stund också .
Klädprovningar på Mormor!
Hualigen så ångestframkallande;)

Ser höggravid ut i allt!
Min kropp är inte gjord för klänningar ! 

Nä behåller nog mysbyxorna och stortröjan på :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar