Summa sidvisningar

lördag 5 april 2014

Firat lilla far:)

I kväll har jag och mina systrar firat lilla Pappa på hans 82 årsdag:)
Vi bjöd ut honom på restaurang La Cucina:)

Mycke trevligt .

Mycket god mat och bra service:)

Kan verkligen rekommendera denna restaurang :)
Och som alltid har vi så trevligt när vi träffs våran lilla familj.


Jag, Elisabeth och Annelie åt scampi à la Tham  Med ris till:)
Mycke gått:)

Pappa valde en meny med förätt som var vitlöksbröd och sallad.
Sen åt han fläskfilé black and withe.

Mamma åt gös.
Och Inger åt vegetarisk pastarätt

Alla var nöjda med sina maträtter:)

Detta var deras vita husetsvin
Det var helt godkänt enligt dom som drack vin till maten:)
Men vattnet var gott också:)

Alla utom jag tog en kaffedrink efter maten, kaffe Karlsson eller nått:)

Jag tog vaniljglass med grädde och chokladsås och en vanlig kaffe.

Jag var ju tvungen att va körbar även denna kväll;)

Tack för en mycket trevlig kväll alla mina kära systrar och kära mor och far:)
Verkade som Pappa var nöjd med detta firande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar