Summa sidvisningar

söndag 6 juli 2014

Min em/ kväll (lördag)

När jag kom hem fick jag åka till Karlskoga med pengar och grejer till Hugo, som skulle stanna i Karlskoga en natt till:)

Senare på em var det dags att åka till Putte i parken.

På vägen dit svängde vi av i ölme och åkte och satt på hästarna flugtäcken.
Men jag fick ta in dom, gråmonkerna var som galna i dag!
Jag blev full av dom bara jag klev in i hagen, och Pine var galen på dom.
Men pappa skulle släppa ut dom lite senare och jag tror dom fick va ute i natt.

När vi kom till Putte i parken gick Johan till VIP öltältet.

Jag strosa runt lite.
Lyssnade på sten o stanley lite;)
 
Sen lyssnade jag på imperial State electra 
Deras musik passa mej perfekt. Riktigt bra faktiskt.

Åt Langos, äntligen:)
Fast kaviaren kunde ha kvittat, annars var det gott :)

Sen började Ulf Lundell .
Han var riktigt bra, bara han hade skippat all politiskt mellansnack.
Man åker ju och lyssnar för att höra hans låtar, inte hans politiska åsikter , dom kan han diskutera någon annan gång.
Tycker jag!
Mycke folk var det!
Bra kväll, trots att jag spendera den mestadels själv.
Trots att det var så mycke folk, träffa jag Ingen att tala med, eller också är jag osynlig;)
Kram och God natt:)(äntligen )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar