Summa sidvisningar

onsdag 23 juli 2014

Mitt i natta!

Ja kvällen ( i går ) blev inte riktigt sim jag tänkt mej.

Men hur som kom i allafall Ida och Miliam hit.


Miliam fick bada lite :)
Sen slog vi igång grillen.
Det var mycke gott.
Efter maten hade Ida och Hugo någon typ av uppvisning i knäböj:)
Brett med benen skulle visst va bra för rumpmusklerna ;)

När Ida åkt vidare till Bea , blev det en tur för mej och Johan till stallet och titta så allt va bra och släppte ut dom.
Dom hade fått stå inne en stund på em och vila.

Matador öga var kläggigt igen, så spolning och tvättning några dagar igen.
Annars mådde dom bra och tyckte det var skönt att komma ut i den svalare kvällsluften.

Sen fick jag visst åka till Karlskoga till Åsa och Anders.
Johan och Anders har visst inte fått nog av gemenskap denna vecka, utan skulle dricka några öl och tjöta ännu mera Hockey.

Det var inte med i min planering .
Så nu blev det natten alldeles för sent .

Men fick gott kaffe och Banankaka av Åsa.

Men nu ska jag svimma utav i sänga .
God natt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar