Summa sidvisningar

fredag 31 oktober 2014

Härliga Fredag:)

En bra start på min lediga helg:)

Först en helmysig fm i stallet med Mia och hästarna:)

Hem och greja lite ;)
Bl.a. Detta ;)

Och lite annat småplock och tvätt:)

Sen åkte jag och handlade.
Kände för lite god mat och vin i dag , när vi inte har några måsten i morgon .
Jag är ingen Rödvin älskare , men detta var mycket gott!

Gjorde Biff med Bambuskott till kvällen 
Det fick mycke godkänt av mej;)
Resten av familjen hade nog velat ha pizza eller någon annan skräpmat.
Men det är det slut med , om jag ska ordna maten ;)

Nu blir det söffa och tvn.

I morgon hoppas jag på att få bjuda Ida, Hasse och Miliam på lunch, får se hur det blir.

Och blir det tid över ska jag ut och jogga med hästen på släp :):)

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar