Summa sidvisningar

torsdag 9 oktober 2014

Jobb o jobb.

Den här veckan har det varit mycke jobb.

Och mycket dagsturer .

Så hästarna har jag inte varit ute hos på 2 dagar:(
Men Malin och Anna var ute hos dom på Onsdag:)
Så Anna hade borstat och Myst med Pine, och Malin med Matador .
Matador red dom även lite på ute på banan;)
(Snodd bild av Malin)

O dag jobbade jag till kl 17.
Var med på Solstadspelen i våxnäshallen.
Det är såå roligt att vara med där och se så duktiga och lyckliga dom tävlande är:)

Själv var jag och min brukare med på 60 m med rullstol, jag sprang med brukaren i rullstolen.
Problemet är att våran rullstol är såå tung att dra!
Haha jag fick ta i som en blå bara för att få någon som helst fart på den !
Ja jösses , men kul var det :)

Men sen gick luften ur mej när jag kom hem.
Borde plocka undan här hemma, tränat m.m.
Men hamna på soffan som vanligt !!



God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar