Summa sidvisningar

söndag 12 oktober 2014

Oj vad jag har sovit!

Ja jösses!
Jobba ju dygnspass Fredag till lördag.
Och igentligen har vi ju sovande natt;)
Men Fredag till Lördag blev vakennatt och sen skulle man fortsätta jobba till kl 16 på Lördagen;)

Var lite jobbigt faktiskt.

Efter jobbet åkte jag direkt till Karlskoga och titta på Hugo och hans lag , när dom spelade match mot Förjestad.
Han och se 1 och en 1/2 period i allafall:)

Hugo blev kvar i Karlskoga över natten.

Mannen i hemmet fixa kvällsmaten :)
 
Men sen slocknade jag på soffan.
20.30 ca och vaknade 9.30 i morse!
Ok jag var vaken och förflytta mej till sängen ;)

Men det var behövligt och riktigt sovarväder har det ju varit och är:)

Så nu blir det bara lite slapp, lunch och sen ut och titta till hästarna och leverera Morötter till dom .
I går var ju Lena och Sophie ute och red mina hästar :)


Sen är det dags för ett kvälls/ nattpass igen:).
Ha en trevlig dag i höstregnen alla som är här och läser <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar