Summa sidvisningar

tisdag 9 juni 2015

Jösses va enkelt.

Har dragit mej länge för att beställa tid hos läkare för att kolla upp vissa småsaker.
Men nu kom jag på.
Mina vårdkontakter.
Var ju jätteenkelt, bara att logga in med BankID .
Och fylla i sina uppgifter och problem, så får man en tid skickad .
Perfekt för mej som verkligen hatar att passa telefontider och telefonköer, och det är ju inget Akut.
Men nu har jag i allafall anmält mitt ärende.
Får vi se om någon läkare vill träffa mej:)

Annars måste jag säga, vilket underbart väder vi har haft i dag.
Har jobbat, och vi har suttit ute i solen på jobbet och bara njutit.
Sen tog jag en promenad hem med min brukare, från A9 området in till stan .
3 km;)
Nu hoppas vi att det får vara så här några dagar :)
 
Nu blir det snart natten.
 Bara Hugo vill komma hem efter Avslutningsmiddagen med sin klass
Han är så fin , min lilla , stora Hugo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar