Summa sidvisningar

måndag 15 juni 2015

Provtagning !

Ja som jag skrev i ett tidigare inlägg , hade jag begärt en tid på vc över mina vårdkontakter, där man också fick tala om vad man sökte för.
Och alltid svårt att beskriva i text tycker jag.
Men jag sökte iallafall för, yrsel, svullnad i fingrar och fötter, som kommer och går, och att hjärtat gör lite tjolahopp slag.
Men råkade ju nämna att jag hade svettningar också.
Och så är jag tröttare än vanligt och inte samma energi som jag brukar ha.

Men hur som så bad jag om att få ta ett köldkörtelprov, eftersom jag läst och hört , att många symtom stämde in på det.
Och vi har haft en del struma i släkten tydligen.
Så jag fick åka upp och ta ett sådant prov och kolla blodvärdet.
Men hon skrev och undra om det inte kunde vara hormonrubbningar, jag är ju 45 år;)
Men när jag läser om det, finns inte svullnad i händer och fötter med, och inte heller det med <3.

Men nu är det bara att invänta provsvaren, får vi se om dom är normala :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar