Summa sidvisningar

torsdag 4 juni 2015

Ändrade planer.

Vaknade med Huvudvärk i dag.
Den där som är lite migränliknande.
Sitter över höger öga och huvudsida .

Men blev lite bättre när jag var ute och red.
Sen smög den på igen.
Drog ju igång och städa min bil, som såg ut som en bonnbil(Gubbens uttryck)= Ladugård i bilen .
Luktar häst och allmänt skräpig ;)

Och det mådde inte huvudet bättre av, skulle jag komma fram till;)

Så gjorde en chansning att pröva sjukskriva mej , med kort varsel.
Såg mörkt ut.
Men nu ringde dom och sa att det hade löst sej.
Så nu kurerar jag mej med kaffe och Treo , och soffläge.
Så hoppas vi på att det är borta i morgon.
Men i morgon är en sorglig dag med begravning:(
En kär vän till min familj som gått bort, och bästa väninna till min mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar