Summa sidvisningar

onsdag 16 mars 2011

Mycke häst ;-)

Ja denna vecka blir lite mycke häst,men det är ju bara trevligt ;-)

Har jobbat till 16.00 i dag.
Hem o laga flygande jakob,vilket jag aldrig ätit eller lagat förut. Men attans va gott det blev.

Hugo o Gubben åkte sen till Karlstad på Ishockey.

Jag svida om o åkte till stallet.
Pappa o Mamma är på en liten resa till Mariehamn ,kommer hem i morgon kväll,så alltså sköter jag hästarna fullt ut med in och utsläpp pluss att jag sköter om Lindas hästar några dagar oxå .Tur jag är ledig tre dar nu ;-)

När jag nattat djuren blev det en promenad till järnvägsstationen o hämta föäldrarnas bil,Sen förbi Ida o lämnade lite matrester o fika o tjöta en stund.

Och nu ska jag ta kvällen o invänta hem Alla mina Grabbar,hoppas även att Dennis kommer i någorlunda tid,tycker om o ha alla samlade när jag går o lägger mej.Sover mycke bättre då ;-)

Och ni va härligt att våren börjar ge sej till känna,även om det alltid kommer lite bakslag,men vi är snart inne i April.Uj va tiden går fort ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar