Summa sidvisningar

torsdag 31 mars 2011

Sommartid.

Ja nu är det sommartid,o dagarna är ljusa längre.Men personligen tycker jag det är jobbigt detta med o ställa om tiden,tycker det ska va en o samma tid året om.

Här händer det inte så mycke på fronten.

Helgen som var,var Hugo i Tibro på Hockeycup med övernattning

.
Vi firade våran pappa på Lördagen,Hade kalaset uppe hos Annelie,och alla systrar hade bidragit med något till kalaset.Mycke trevlig som alltid när familjen träffs.
Fast resan dit var spännande med vårvägar,blev rena offroadkörningen ;-)

Hann även med en ridtur i det vackra vädret,gött o kunna rida ut på vägarna igen och i skogen.


Natten som var jobba jag en extra tur,så i dag är jag lite off,somm alltid efter nattarbete.

Nu på em var jag o Annakarin ute o tömkörde min lilla häst i tråkvädret,ak fick hålla i tömmarna hon som kan detta med tömkörning,han var riktigt duktig,och han blir mycke trött av deta tanke arbete
Så nu är det lastträningen kvar och Hoppningen o träna på ;-)

.




Nu får det bli kvällen,ska bara hämta hem Hugo från Handbolls träningen

Måste ju tala om att äntligen Har dennis fått ett jobb !! som telefonförsäljare på Pec,inte så roligt kanske,men är ett jobb med inkomst i allafall ;-)



Sen vankas det arbetshelg,med kvällspass i morgon

1 kommentar:

  1. Nu är vägen åtgärdad så nu kan du komma tillbaka någon dag.

    SvaraRadera