Summa sidvisningar

söndag 13 mars 2011

Våren

Nu var det längesen jag uppdaterade här!! Men o andra sidan har det inte hänt så mycke nytt på fronten.
Livet rullar på i sin gilla gång med hemmet,familjen ,hästen och jobb.
Helgen har varit lugn,för mej i alla fall.Sovit länge på mornarna,och det är ett litet Minus,kommer efter med min planering.
Lördagen var det avfrostning av frysen,så nu är det gjort.
Karin o Jag var ute på en härlig kort ridtur i skogen,det var längesen,såå mysigt,men hemskt jobbigt för hästarna,bitvis var det hemskt mycke snö kvar,så dom fick jobba på bra.

Kvällen var ju ett måste o bänka sej framför Melodifestivalen ,och nej inte min favorit som vann,men det kanske är Saade som ligger rätt i tiden. Men det är ju aldrig rätt låt som vann eller??




I dag har jag i alla fall rensat lite här hemma bland skräpet o dammsugit o torkat av golven.Göttans att det är gjort.

Var även ut till hästen en stund,skulle köra lite NH på stallbacken med honom,men det blev inte så länge,för det kom ett snöras från stalltaket så både jag o Pine blev så rädda så vi nästan gjorde på oss;-) så vi valde o sluta och tur va det,för hann jämt släppa honom i hagen när nästa ras kom.

Ja nu får det bli kvällen snart,ska väl bara äta nått mer.

och sen är det ju Solsidan så klart.

1 kommentar:

  1. De där snörasen är inte roliga. Tur att det gick bra och att ni inte fick nåt på er.
    Är gott att våren är på g så man slipper all snö snart, är rätt så trött på den nu.

    SvaraRadera