Summa sidvisningar

lördag 8 september 2012

Haft lite o gjort;)

Ja lediga helgen har varit och är rätt fullbokad;)

I dag var jag Mattant igen, tvpucken spelas ju här i k-hamn.
Så var där i mellan 10.30- 14 .00.

Sen var jag till stall Hedhullt.
Hade bestämt träff med Pines förra ägare.
Ska prova hans gamla sadel och se hur den ligger på ryggen.
Trevligt o få en tjötstund också:)

Har varit till stallet nu och provat sadeln, och jag tror den verka ligga riktigt bra;)

Hugo åkte med en kompis och ska övernatta hos dennes Farmor.

Och nu väntar jag på att mannen ska komma hem.
Han har varit i Göteborg på Dommar kurs i Handboll.
Vi tänkte äta lite kräftor i kväll.
Men blir inga starka drycker till.
Johan ska till Örnsköldsvik på jobb och jag ska va funktionär på crk i morgon.

Och Mattis har tappat en framsko igen!!
Frågan är, fel hovslagare eller för leriga hagar efter denna regnsommar??

Har inte varit så stort och ofta problem förut:(
Jaja vi får väll se.
Ha en bra kväll alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar